chkrootkit -> 'lkm'

Tomasz Rutkowski rennis w o2.pl
Sob, 5 Lut 2005, 12:28:31 CET

Witam

chkrootkit pokazłami mi coś mie pokojącego i właśnie się zastanawiam cy
nie przymierzać się do reinstalacji systemu.
Moje pytanie brzmi: Jak sprawdzić co to za ukryte procesy?
Nie stety nie udało mi się nic wygooglować.

Z serwera www:
------
Checking `lkm'... You have     8 process hidden for readdir command
You have     8 process hidden for ps command
Warning: Possible LKM Trojan installed
------
Z desktopu:
Searching for suspicious files and dirs, it may take a while...
/usr/lib/mozilla-firefox/plugins/java2/bin/.java_wrapper

Checking `lkm'... You have    17 process hidden for readdir command
You have    17 process hidden for ps command
Warning: Possible LKM Trojan installed
Na szczęście na routerze czysto.

Pozdrawiam.