chkrootkit -> 'lkm'

Tomasz Rutkowski rennis w o2.pl
Sob, 5 Lut 2005, 14:23:25 CET

Piotr Czapski wrote:

>Na moich dwóch maszynach z PLD po 2 i 17 ukrytych procesów.
>Też się zastanawiam co to może być.

Udało mi się dojść na razie do następujących wniosków.
Na desktopie pojawiamją mi się ukryte procesy tylko przy włączonych
X-ach i gnomie.
Jeżeli odpale czyste X z konsolą to ich nie ma. Jeżeli odpale X i
fluxbox-a to też ich nie uświadczy.
Ilość procesów ukrytych nie zależy od konta.

Wstępny wniosek:
Trzeba się przyjrzeć bliżej gnomowi.