psutils, cups i gimp-print

Tomasz Olszewski caster w 3miasto.net
Nie, 6 Lut 2005, 16:07:50 CET

Witam wszystkich!

Mam pewien dokuczliwy problem związany z drukowaniem. Mam Epsona,
dlatego używam pary CUPS + gimp-print, wszystko dystrybucyjne.
Drukowanie niby działa, tj. mogę poprawnie wydrukować stronę testową
CUPS-a czy dokument z Open Office'a. Niestety, wszystko się psuje jeśli
przykładowy plik postscriptowy (każdy, na którym robiłem próbę;
wystarczy najprostszy dokument OO wydrukowany do pliku) potraktuję
psnup-em, a potem poślę do drukowania lpr-em. Dodam jeszcze, że wynik
pracy psnup można bez problemu obejrzeć w ghostview. Drukarka "wypluwa"
jednak coś zupełnie innego -- kartkę pokrytą szeregiem czarnych pasów.
Mam zainstalowane (z pakietów, które mogą tu mieć znaczenie):

ghostscript-7.07.1-1
ghostscript-ijs-devel-7.07.1-1
gimp-print-cups-4.2.6-2
gimp-print-ijs-4.2.6-2
gimp-print-lib-4.2.6-2
cups-1.1.23-1
cups-filter-pstoraster-7.07.1-1

Drukowanie, w opisany przeze mnie sposób, działa doskonale w Gentoo,
z którego próbuję się przesiąść. Tam też mam gimp-print w wersji 4.2.6.