skype

Lukasz Glebicki lukaszgl w post.pl
Nie, 6 Lut 2005, 21:23:35 CET

On Sunday 06 of February 2005 20:32, Mariusz Niedzielski wrote:
> Witam,
> sam siebie słyszę w głośnikach, nie słyszy mnie druga osoba,
> kręciłem wszystkim czym się da w alsamixer i nic. O czymś zapomniałem?
> skype-1.0.0.1-1 + sound blaster + alsa (emulacja OSS)

Sprawdź czy masz zaznaczone jako źródło nagrywania mic oraz capture. W kmix w
zakładce Input musi palić się na czerwono kontrolka. ZTCP capture nie musi a
skype sam ją włącza. U mnie w zakładce jest jeszcze kontrolka Mic select,
którą mam zaznaczoną.

Może to pomoże. PS. Odpal sobie jakiś program do nagrywania i tak sprawdzaj
czy Ci działa mikrofon.

pozdrawiam
--
Łukasz Głębicki   lukaszgl @post.pl
gg:246267      Linux Registered User #318551

Na początku było jajo a potem kura... w zasadzie to pingwin