Softraid 1 przez mdadm

Marcin Król hawk w limanowa.net
Nie, 6 Lut 2005, 22:11:38 CET

> Witam
>
> Mam problem z utworzeniem softraidu 1 na PLD AC 2.6.8-4. Męczę się z nim
> już 2 tygodnie wypróbowałem masę kombinacji i powoli zaczynam się gubić
> (chrooty na macierz geninitrd cuda niewidy).
> Na serwerze stoi system hda1 /boot hda2 swap hda3 / hda5 /home.
> Jeżeli ktoś się przez to bezboleśnie przebił proszę o opis "step by step".
> Będę wdzięczny - browar prześle paczką ;-)
>
> Pozdrawiam

Sciagnac bootdisk_net.img, odpalic z niej kompa, instalowac wizardem, w
odpowiednim miejscu stworzyc raid 1, poczekac na zainstalowanie sie
paczek, zrebootowac & enjoy :) To wszystko oczywiscie pod warunkiem ze
mozesz zaorac zawartosc dyskow :) Jak nie mozesz to skopiuj pierw dane w
bezpieczne miejsce :)

M.