Problemy z aRts

Lukasz "S-K" Jarochowski L.Jarochowski w sanity.int.pl
Nie, 6 Lut 2005, 22:55:39 CET

DoubleX napisał(a):
> Spróbuj użyc na niego nakładki w stylu Kplayer, Kmplayer - działają dobrze

To samo, tnie się jak cholera.

> Hmmm, miałem coś podobnego kiedyś na zasadzie takiej że w Operze nie
> działało (wszystkie dźwięki na stronach
> oraz wtyczki flaszowe właczone) zaś w Firebirdzie (teraz Firefox)
> działało. Teraz jakaś sztuczka magiczka
> i wszędzie działa, jak, dlaczego, skąd..nie wiem.

Ja używam Konq i Firefox'a na FF nie próbowałem (FF używam tylko żeby obejrzeć
stronę swojego wydziału, która jest spieprzona.)

Niestety, to samo :/

Dzięki za odpowiedź. Pozdrawiam
ŁJ

--
Wszędzie słyszę krzyk. Cierpień nieustająca melodia....
GG:0x4BE039                  lukasz < w > sanity.int.pl