apache i ssl

Sławomir Sędyka kermit w krosno.tbg.net.pl
Pon, 7 Lut 2005, 20:17:32 CET

On Mon, 7 Feb 2005, Patrycjusz Fudała wrote:

> Mam może trywialne pytanie dotyczące ston po ssl, a mianowicie jak ustawić
> apacha by przy wywołaniu np www. jakastamdomena
> strona otwierała się w połączeniu ssl. Apacha mam skonfigurowanego wraz z
> modułem ssl i działa wszystko ładnie tylko chcąc otworzyć stronę w ssl muszę
> wywoływac ja poprzez https://www.jakasdomena.

Z Dokumentacji PLD:
http://pl.docs.pld-linux.org/uslugi_apache.html
Aby ustanowić połączenie szyfrowane i za każdym razem nie wpisywać
https://, powinieneś użyć mechanizmu vhosts. Stwórz katalog
/home/services/httpd/html/mail  dla którego zrobisz wpis w pliku
20_mod_vhost_alias.conf. Czyli zgodnie z tym czego już się dowiedziałeś,
robisz wpis w pliku strefy domeny oraz konfigurujesz apache. Natomiast w
katalogu /home/services/httpd/html/mail tworzysz plik o nazwie index.php z
zawartością taką jak w przykładzie.

<?php

/**
* index.php -- Displays the main frameset
*
* Copyright (c) 1999-2002 The SquirrelMail Project Team
* Licensed under the GNU GPL. For full terms see the file COPYING.
*
* Redirects to the login page.
*
* $Id: index.php,v 1.13 2002/02/19 15:05:03 philippe_mingo Exp $
*/

  header("Location: https://poczta.example.net\n\n");
  exit();

?>