Problemy z aRts

Piotr Grymkowski carnage2 w go2.pl
Pon, 7 Lut 2005, 22:27:22 CET

On Sun, 6 Feb 2005 22:50:48 +0100
Łukasz Maśko <masko w ipipan.waw.pl> wrote:

> Można. Skonfiguruj sobie dmix-a. Jeśli będziesz miał jakieś kłopoty,
daj
Ja mam pytanie apropos dmix'a czy on dynamicznie przydziela slave'y do
strumieni?? Na razie nie alsa nie chce mi czytać .asoundrc tylko
alsa.conf z /usr/share/alsa ale tam są na sztywno przypisane już
urządzenia (hw0:0 i hw1:0) i mogę włączyć tylko dwa strumienie na raz.
Jak jest u was?? czy możecie więcej otworzyć strumieni?? Na razie mam
bmp ustawionego na hw1:0 a resztę na hw0:0 - ale to mnie od końca
nie urządza. Może ktoś by przesłał zawartość swojego .asoundrc??
Z góry dziękuję
Pozdrawiam
PG