Apache-ssl

Paweł Gołaszewski blues w pld-linux.org
Wto, 8 Lut 2005, 00:43:36 CET

On Mon, 7 Feb 2005, Jacek Rzęsista wrote:
> Hmm, ma natywną obsługę SSL - i zdaje się, że można na nim virtualki jak
> na zwykłym apaczu stawiać (ale tego nie jestem pewien - chciałem właśnie
> się pobawić ;) )

Tia...
Na zwykłym też można, tyle że to ci wiele nie da, bo będziesz miał problem
z szyfrowaniem. Mianowicie jest ono inicjowane jeszcze przed wysłaniem
nagłówków, więc apache nie wie o jaką wirtualkę ci chodzi... Przejście na
odpowiednią wirtualkę jest dopiero po zaszyfrowaniu, niekoniecznie z
dobrym kluczem.
Po prostu w przeglądarce klucz się nie będzie zgadzał i będą denerwujące
komunikaty.
Także - nie kombinuj, na IP nie oszczędzisz :P

Myślałem, że masz jakąś funkcjonalność, której nie ma normalny apache...

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
then Linux is Dolby Pro-Logic Surround Sound with Bass Boost