Pliki w formacie .rmvb

Marcin Sztolcman msztolcman w post.pl
Wto, 8 Lut 2005, 09:47:46 CET

Robert Tomasik wrote:
> Witam wszystkich grupowiczów.
> Czy komuś z Was udało się uruchomić odtwarzanie plików w formacie .rmfb
> w mplayerze i chciałby sie podzielić swoim osiągnięciem? Mimo posiadania
> kodeków i przekompilowania mplayera mi ta sztuka się nie udała. Wszystko
> chodzi w xine ale tam wiesza mi się przy próbie odtworzenia napisów.

no wlasnie wczoraj uruchamialem.
zainstalowalem w32codec-installer, i pozniej:
/usr/bin/w32codec.install --with license_agreement \
/usr/share/w32codec/w32codec.spec

po stworzeniu pakietu i zainstalowaniu go (w specu zmeinilem wczesneij
wersje kodekow na 20050115, bo taka jest najnowsza wersja na
mplayerhq.hu) wszystko poszlo z buta... :)

	MySZ

--
Marcin ``MySZ`` Sztolcman :: mailto:http://urzenia.net/email
http://diary.urzenia.net  ::                 spamtest w ber.pl