Pliki w formacie .rmvb

Marcin Sztolcman msztolcman w post.pl
Wto, 8 Lut 2005, 10:28:44 CET

Robert Tomasik wrote:
> Przy próbie odtworzenia pliku dostaje:
>
> Not audio/video stream or unsupported!
[...]

mialem to samo

> Z tego wyraźnie wynika, że nie może znaleźć kodeków. A mam najnowsze
> jakie były na stronie. Wczoraj budowałem także mplayera z cvs-u i to
> samo. Może mógłbyś opisać jak go kompilujesz, gdzie dorzucasz kodeki,
> jakie parametry kompilacji i td.

dokladnie napisalem co zrobilem. a mplayera mam z main, nie z cvs. tyle
ze zmienilem wersje kodeka - w specu byl mniej wiecej 200411XX (xx nie
pamietam), a ja sciagnelem i podsunelem mu wersje 20050115.

	MySZ

--
Marcin ``MySZ`` Sztolcman :: mailto:http://urzenia.net/email
http://diary.urzenia.net  ::                 spamtest w ber.pl