IP modemu adsl

panta_rei slawi w grota.mine.nu
Wto, 8 Lut 2005, 15:11:18 CET

Dnia wtorek 08 luty 2005 00:08, Miłosz Kalbarczyk napisał:

> Jak SPRAWNIE i szybko mozna uzyskac zew. IP
> jakie przydziela tepsa? Wiem ze sa strony typu www.whatismyip.com
> ale mi chodzi o cos latwego, abym mozna bylo wpisac tp IP do pliku.
> zawsze moge uzyc wgeta i wyrazen regularnych, ale to nie to.

Mi tam wystarcza to co daje ddclient :))

<mail>
Subject: status report from ddclient w vel
From: root <root w grota.mine.nu>
Date: Mon, 07 Feb 2005 21:48:59 +0100
SUCCESS:  updating grota.mine.nu: good: IP address set to
83.25.236.100
regards,
   ddclient w vel (version 3.6.2)
</mail>

 a do innych celów też posiadam plik z nr IP wygenerowany małym wpisem
w plik /etc/sysconfig/interfaces/up.d/ppp/logger
echo "$PPP_LOCAL">/var/log/neo_ip
- to przy zwykłym modemie usb, przy ruterze to może byc problem :/

 Sławomir Frąc- Braniewo    LRU #271189    *Polska Grupa Freesco*
                     www.sztrandek.int.pl
 Wasz Windows tego nie potrafi...:P    jid:panta_rei(at)jabber.org
 Sygnaturka na licencji GNU GPL wersja 2