Programowanie z biblioteką FANN

Robert Tomasik Robert_Tomasik w o2.pl
Wto, 8 Lut 2005, 21:56:03 CET

Witam użytkowników najlepszego z systemów!

Potrzebuję pomocy w pewnej kwestii.
Muszę stworzyć program wykorzystujący sieci neuronowe. Znalazłem w
Poldku coś takiego jak biblioteka FANN. Na stronce doczytałem, że
współpracuje ona z większością języków programowania. Ponieważ ostatni
program napisałem ładnych kilka lat temu (turbo pascal) i to do tego w
nielubianym obecnie przeze mnie systemie, to będę musiał swoją przygodę
z programowaniem zacząć praktycznie od nowa.
Czy ktoś z grupowiczów miał doczynienia z tą biblioteką?
Jaki język programowania polecalibyście do tego zadania i w związku z
tym jaki program do pisania?
No i oczywiście literatura. Jakie książki polecacie?
A może znajdzie się ktoś do kogo będę mógł czasami wysłać maila z prośbą
o pomoc.
Nadmienię jeszcze, że program nie musi mieć wizualnych wodotrysków, a
powinien (w razie czego) w łatwy sposób dać się przenieść na Windowsa.
Zastanawiam się nad czystym C, co Wy na to?
Za wszelką pomoc serdecznie dziękuję i pozdrawiam.