proftpd 1.2.10 i dyrektywa Bind

Marcin Sztolcman msztolcman w post.pl
Wto, 8 Lut 2005, 22:25:00 CET

Witam
w konfigu proftpd mam ustawiony interfejs na ktorym ma nasluchiwac, za
pomoca dyrektywy Bind
wg docow proftpd
(http://proftpd.org/docs/directives/linked/config_ref_Bind.html)

Bind [ IP address]
[...]
The Bind directive allows additional IP addresses to be bound to a main
or VirtualHost configuration. Multiple Bind directives can be used to
bind multiple addresses. The address argument should be either a fully
qualified domain name or a numeric dotted-quad IP address.
[...]

no i generalnie moge sobie binda ustawiac czy nie, i tak zawsze
nasluchuje na wszystkich interfejsach :(
pokazuje to zarowno netstat:
# netstat -lt | grep ftp
tcp        0      0 *:ftp                   *:*                     LISTEN

jak i po prostu mozna sie polaczyc podajac dowolny interfejs

czy ktos jeszcze tak, czy to tylko cos u mnie ?

proftpd 1.2.10-1
arch: amd64

	MySZ

--