Pliki w formacie .rmvb

Rafal Rutkowski R.Rutkowski w elka.pw.edu.pl
Śro, 9 Lut 2005, 00:51:20 CET

On Tue, 08 Feb 2005 10:21:50 +0100, Robert Tomasik <Robert_Tomasik w o2.pl>
wrote:

> Przy próbie odtworzenia pliku dostaje:
>  Not audio/video stream or unsupported!
>   MPlayer interrupted by signal 11 in module: demux_open (...)
U mnie to samo (aktualne pld ac athlon). Także przy w32codec-20050115-1wla.
I także zbudowanie mplayera z cvs nie pomogło.
Co dziwne, błąd nie występuje przy otwieraniu niekompletnych plików rmvb.
Np. robię przy pomocy dd kopię filmu, w której brakuje 2 ostatnich MB
(czyli napisów końcowych) i oglądam bez problemu.

PS. xine otwiera filmy w tym formacie bez problemu. W kaffeine opcja
dodania zewnętrznych napisów do filmów rmvb jest nieaktywna.

--
Rafał Rutkowski
R.Rutkowski w elka.pw.edu.pl