Upgrade i problem z X'ami !

niewod@kicia.ch.pwr.wroc.pl niewod w kicia.ch.pwr.wroc.pl
Śro, 9 Lut 2005, 12:21:11 CET

On Wed, 9 Feb 2005, Tomek wrote:

> Moglbys to opisac bardziej szcegolowo (to co mam zrobic) ?
> Gdzie szukac modułow ? /lib/kernel/ ....   cos takiego ?
> i gdzie szukac sterownikow ?
> Powiem szczerze ze dawno nie zagldalem do linuxa i pozapominialem wszystkie sciezki :/
> Jesli okaze sie ze sa rozne to jakie pakiety powinienem zainstalowac ?

Ja to pamiętak tak m.w. Sprawdz czy masz zainstalowane takie pakiety:

kernel-video-nvidia-1.0.6111-5 w 2.6.8_4
X11-driver-nvidia-1.0.6111-5

Ważne są liczby, czy w obu przypadkach jest 1.0.6111-5, bo pewnie masz stare
jądro a nowe sterowniki do Xyow.
Jeżeli dobrze kombinuje to w /etc/poldek.conf masz:

# prevent kernel* and dev from being upgraded if they are already installed
hold = kernel* rc-scripts

i nie doczytujesz nowego jądra. Możesz wykoasować kernel z tej lini i wtedy
zrobić upgrade.

Ale nie jestem specem od nvidii.

Wawrzek
--
  Wawrzyniec Niewodniczański	E-MAIL: niewod(at)kicia.ch.pwr.wroc.pl
        vel LarryN        WWW:http://ch.pwr.wroc.pl/~niewod/English/index.php