[AC] KDE i nVidia...

Michal Abramowicz ab_1 w abram.eu.org
Śro, 9 Lut 2005, 15:07:00 CET

On Wed, Feb 09, 2005 at 02:59:30PM +0100, Tomasz Woźniak wrote:
> Witam.
>
> Mam swieze AC. Zainstalowane jako KDE-Workstacja.
> Na sterownika Vesa dzialalo spoko- kdm/kde, problem zaczal sie po
> przejsciu na sterowniki NVidia.
> Doszedlem do tego, ze trzeba zakonentowac modul GLX, aby stery sie nie
> wieszialy, ale i tak jedyne co osiagnolem, to to ze kdm potrafi mi
> pokazac ekran z logiem nVidi i sie wylaczyc.
> Co moge/musze zmienic w konfiguracji, aby dzialalo.
>
> Aha- mam karte MX440 na AGPx8. Moduly X11-driver-nvidie i
> kernel-video-nvidia, kernel 2.6.8_4.

Hm. Load "glx" musi być jesli masz w sekcji dla karty Driver "nvidia".

Dodaj X11-driver-nv, zakomentuj Load "glx", driver daj na "nv" i wtedy
sprawdz. Wczesniej sprawdz zeby ci się jakoś automaigicznie nvidia
nie ładowało przy starcie systemu.

abram

--
Z punktu widzenia Rewolucji Światowej ludzie zasadniczo
dzielą się na dwie kategorie: na tych, którym trzeba