[AC] KDE i nVidia...

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Śro, 9 Lut 2005, 15:22:12 CET

Dnia śro 9. lutego 2005 14:59, Tomasz Woźniak napisał:
[...]
> Co moge/musze zmienic w konfiguracji, aby dzialalo.
>
> Aha- mam karte MX440 na AGPx8. Moduly X11-driver-nvidie i
> kernel-video-nvidia, kernel 2.6.8_4.

"Chcę oglądać twoje logi, logi logi logi..." (cytat znaleziony na necie).
Podeślij konfigurację X-ów i co ci w logach X-ów wyskakuje przy starcie.
Ale najpierw sprawdź, co sugeruje Michal Abramowicz.
--
Łukasz Maśko                                    ICQ:              146553537
Lukasz.Masko(at)ipipan.waw.pl                    GG:                2441498