[AC] KDE i nVidia...

Jaroslaw Koszuk jkoszuk w ics.p.lodz.pl
Śro, 9 Lut 2005, 18:56:44 CET

On Wed, Feb 09, 2005 at 02:59:30PM +0100, Tomasz Woźniak wrote:
> Doszedlem do tego, ze trzeba zakonentowac modul GLX, aby stery sie nie
> wieszialy, ale i tak jedyne co osiagnolem, to to ze kdm potrafi mi
> pokazac ekran z logiem nVidi i sie wylaczyc.
> Co moge/musze zmienic w konfiguracji, aby dzialalo.

Przedwczoraj również miałem problem z X-ami (zaczęło się po upgradzie
glibca). Objawy były takie, że po odpaleniu X-ów następowało wejście w tryb
graficzny a potem natychmiastowy powrót do tekstowego, przy czym ekran był
czarny (ale po przełączeniu się na inną konsolę wirtualną wszystko wracało
do normy). W logach były ślady (od grseca), z których wynikało, że X-y
wywalały się z segfaultem.

A teraz do rzeczy: pomogło przebudowanie sterowników nVidii (6111) z
--with tls.

Pozdrawiam, Jarek

Jarek Koszuk <jkoszuk w ics.p.lodz.pl>
Ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagi fhtagn
Key fingerprint = 7A35 006C 48D1 38A4 AFB6  7EE0 E907 B277 F7D0 E711