[AC] KDE i nVidia...

Tomasz Woźniak ctr w post.pl
Śro, 9 Lut 2005, 21:35:20 CET

Witam

Użytkownik Łukasz Maśko napisał:
> "Chcę oglądać twoje logi, logi logi logi..." (cytat znaleziony na necie).
> Podeślij konfigurację X-ów i co ci w logach X-ów wyskakuje przy starcie.
> Ale najpierw sprawdź, co sugeruje Michal Abramowicz.

Po kolei.

1. Logi milcza, po prostu w pewnym momencie wszystko znika i w logach ja
na froncie zachodnim- nic sie nie dzieje.

Po dodaniu Loadl "GLcore" krzyczy ze nie ma czegos takiego. Skopiowanie
do katalogu extentions odpowiedniej biblioteki i dolinkowanie wywalilo
jakis blad podczas ladowania modulu.
Wylaczenie glx powoduje ze napis nvidia jest piekny, ale niestety nie po
wcisnieciu klawisza konsola znika i jestem ponownie w textmode.
Wlaczenie glx powoduje ze mam zryty napis nvidia i identyczne zachowanie.

Taka dygresja...- od kiedy pamietam zawsze tak mialem z KDE i AC/2.6. Za
kazdym razem jak szlo o odpalenie na sterach nvidi, byla jazda. Dziwne
ze na Live to dzialalo...
Rozumiem, ze ludzie paracujacy w distro maja co robic, ale jak dla mnie
sytuacja w ktorej swieza instalka z 'stabilnej bety' wyklada sie na
takiej pierolce w sytuacji kiedy nVidia to lider wsrod kart (jesli idzie
o udzial w rynku)- to delikatnie mowiac 'PORAZKA'.

--

Pozdrawiam.

TomLee

GG: 1539526
tlen: tomaslee w tlen.pl
jabber: tom_lee w chrome.pl

W uszach brzmi jeszcze echo pieśni przyszłości- to marsz Pingwinów w
Zjednoczonej Europie.