fusermount+siefs+userzy

MrRobby mrrobby w elcuk.pl
Czw, 10 Lut 2005, 19:16:28 CET

Witam

 Postanowilem dzis zmierzyc sie z podlaczeniem siemensa c65 do kompa.
 Zainstalowalem siefs, fuse, fusermount. Wszystko fajnie dziala ale
 tylko z roota. Proba wydania polecenia z poziomu usera

 [mrrobby w PLD mrrobby]$ fusermount /mnt/SIEMENS siefs /dev/ttyS0
 fusermount: failed to set capabilities: Operation not permitted
 fusermount: failed to restore capabilities: Operation not permitted
 fusermount: unable to open fuse device /proc/fs/fuse/dev: Permission
 denied

 konczy sie niepowodzeniem. Dopisalem sie do grupy proc ale dalej
 niemoge zamontowac telefonu. Ciagle mam odmowe dostepu. Pewnie
 rozwiazanie probelmu jest banalne ale brak mi juz pomyslow. Wie ktos
 jak zrobic by zwykly user mial dostep do /proc/fs/fuse/dev ???

--
Pozdrawiam MrRobby