courier-imap + problemy

Robert 'dzeus' Graużenis dzeus w zatorze.slupsk.pl
Pią, 11 Lut 2005, 08:31:49 CET

On Fri, Feb 11, 2005 at 08:03:53AM +0100, Michał Nowak wrote:
> Witam
> Mam problem  courier imap, w logach wyrzuca mi następujęce błędy:
>
> Feb 11 07:57:30 Aramis imapd: Failed to create cache file: maildirwatch
> (admin w p
> Feb 11 07:57:30 Aramis imapd: Error: Input/output error
> Feb 11 07:57:30 Aramis imapd: Check for proper operation and configuration
> Feb 11 07:57:30 Aramis imapd: of the File Access Monitor daemon (famd).
>
> Zainstlowałem fam i portmapera odblokowałem port 111 ale to nic nie dało
> komunikat nadal się pojawia.
>
> W czym tkwi problem

Nieskonfigurowany fam, sęk w tym że też grzebałem i nie udało mi się
tego tandemu odpalić, tymczasowo daj:
IMAP_USELOCKS="0" to pozbędziesz się śmieci w logach.
A może ktoś już uruchomił couriera z obsługą fam i podzieli się
wrażeniami? ;)

> Pozdrawiam

Pozdro:
--