Programowanie z biblioteką FANN

Jakub Piotr Cłapa loc w toya.net.pl
Sob, 12 Lut 2005, 11:20:01 CET

Marcin Sztolcman wrote:

> ksiazki: http://python.org. pare innych linkow znajdziesz na
> python.koffeina.pl
> jesli koniecznie drukowane, to wydawnictwo RM (http://rm.com.pl):
> Python.Programowanie - sa tam podstawy i opis najwazniejszych modulow

Tak, dokumentacja na stronie Pythona jest naprawdę przednia - zarówno
tutorial, jak i library reference.
Osobiście żadnej książki nie nabyłem i nie odczuwam większej straty z
tego powodu.

> python jest multiplatformowy - wystarczy instalknac interpreter

Jeśli zależy Ci na wygodzie użytkownika, to można też spakować skrypt
razem z modułami i interpreterem do jednego exe (i kilku plików
pobocznych). Wtedy nie wymaga już żadnych dodatkowych instalacji.

--
z wyrazami szacunku,
Jakub Piotr Cłapa