PLD - apache + php i dziwny problem

Dariusz Krzempek darek.k.fm w interia.pl
Sob, 12 Lut 2005, 22:49:51 CET

Witajcie,

 Dziwna sprawa, zainstalowałem apache + php i wszystko pięknie działa z małym wyjątkiem. Skrypty PHP wykonują się fajnie ale gdy wpisze coś do formularza a następnie kliknę zapisz, ten nie zapisuje. Dokładnie taki sam skrypt działa na drugim serwerze. W logach pustki tak jak by wszystko grało a tak nie jest. Cały dzień nad tymspędziłem sprawdzając parawa i różne ustawienia, niestety na nic. Wszystko jest ok.

Nie mam bladego pojęcia gdzie szukać problemu.... czy możemi ktoś pomóc?

Najgorsze jest to że nie ma żadnego komunikatu o błędzie!! :/\/\/

Dariusz Krzempek
darek.k.fm w interia.pl

Chcesz pracowac w INTERIA.PL?
Zobacz: >> http://link.interia.pl/f1855 <<