Zanki wypunktowania w OO

Robert 'dzeus' Graużenis dzeus w zatorze.slupsk.pl
Nie, 13 Lut 2005, 11:53:12 CET

(Sun, 13 Feb 2005 11:44:46 +0100) Arkadiusz Miskiewicz
<arekm w pld-linux.org>:

> Wiersze.
>
> Zrób tak: zaznacz ze dwa wiersze, kliknij prawym przyciskiem na tych
> wierszach  w miejscu po lewej stronie gdzie nasz ich numery i daj ukryj.
> Potem klikasz  prawym przyciskiem na kresce oddzielającej pole (też w
> miejscu gdzie są  numery) przed i po ukrytych wierszach - pokaż.

Dokładnie tak robię ukrywam 2 wiersze, giną pojawia się taka grubsza
kreseczka, klikam na nią prawym daję pokaż i zima :(

--
Robert 'dzeus' Graużenis
LRU #291194 & PLD Linux User