Zanki wypunktowania w OO

Paweł S pawcio-s w go2.pl
Nie, 13 Lut 2005, 14:19:15 CET

On Sun, 13 Feb 2005 12:10:40 +0100
Arkadiusz Miskiewicz <arekm w pld-linux.org> napisał(a):

> Obawiam się, że jednak u mnie też nie działa odkrywanie :-/

U mnie ten sposób nie działa, ale działa inny sposób:

Jak ukryje wiersze, to pojawia sie taka linia grubsza. No to ja zaznaczam 2
wiersze pomiędzy grubą linią, prawoklik i "pokaż".

Może taki sposób będzie działać u Was ? Ja mam niestety starszą wersje OO:

$ rpm -q openoffice
openoffice-1.1.0-0.6.4

i nie mam zamiaru tego zmieniać! OO musze mieć sprawne i ta wersja jest jak
dla mnie wystarczająco dobra.

Pozdrawiam PawciooS