Programowanie z biblioteką FANN

Robert Tomasik Robert_Tomasik w o2.pl
Nie, 13 Lut 2005, 20:02:16 CET

Dzięki za pomoc.

Faktycznie przykład znajduje się w podanym katalogu. Jest to jednak
najprostszy przykład sieci neuronowej realizujący funkcję XOR.
Moja sieć będzie "troszeczkę" bardziej złożona - 14 x 300 neuronów
wejściowy i ok. 4(5) x  14 neuronów wyjściowych plus warstwa ukryta.
Na stronie FANN jest ten sam przykład co w wersji instalacyjnej PLD.
Mnie natomiast interesowałby dla przykładu program rozpoznający
odkształcenia przebiegów sinusoidalnych.
Proszę jeszcze tylko o jedno (ponieważ nie doszukałem się informacji o
tym na stronach pythona), w jakim edytorze jest najlepiej, najwygodniej
pisać w pythonie. Czy jest coś podobnego jak w Kylixie czy tylko tryb
konsolowy?

Jeszcze raz bardzo dziękuję za pomoc i serdecznie pozdrawiam.

	Z poszanowaniem.
				Robert