Kontrolery Raid

Łukasz 'LCF' Jagiełło lcf w isonews.pl
Nie, 13 Lut 2005, 23:16:22 CET

On Sun, 13 Feb 2005 23:05:07 +0100 (CET)
Paweł Gołaszewski <blues w pld-linux.org> wrote:

> Z kontrolerów SATA polecam 3ware. Świetne, choć drogie.

Pod warunkiem że nie posiadasz płyty głównej na chipsecie Intel E7501 jak
na przykład płyta Supermicro X5DPE-G2. Wtedy takim kontrolerem można w piękny
sposób ozdobić ścianki śmietnika. Oczywiście nigdzie nie ma oficjalnej
informacji o tym że 3ware ma kłopoty z niektórymi chipset'ami Intel'a,
ale proponuje poszukać w googlach informacji na ten temat.

Szczęśliwy posiadacz 2 kontrolerów 3Ware'a 12 portowych ;>

ps. z nie-intel'owymi chipset'ami na płytach głównych współpracuje pięknie.

--
*|   / /  / ___/ __/  Łukasz Jagiełło lcf<at>affils<dot>com   |*