uszkodzone archiwum

Dariusz Krzempek darek.k.fm w interia.pl
Nie, 13 Lut 2005, 23:14:23 CET

Witam,

Tak to znowu ja ;)
Mam archiwum plik.tar.gz i podzieliłem go poleceniem split.
poskładałe teraz to archiwum poleceniem cat plik.tar.gz.01 plik.tar.gz.02 >
plik.tar.gz po czym spróbowałem zdekompresować je a tu niestety ale błąd :(
Czy jest szansa odzyskać jakiekolwiek dane z takiego uszkodzonego archiwum?
Dekompresja zatrzymuje się po 30% a w drugiej połowie mam najcenniejsze
dane :/

Co można zrobić w takiej sytuacji?

Dariusz Krzempek
darek.k.fm w interia.pl

3 minuty z Niemcami i USA za zlotowke? Tylko z Halo! 0708-108-107
>>> http://link.interia.pl/f184a <<<