Zanki wypunktowania w OO

Jacek Osiecki joshua w hybrid.pl
Pon, 14 Lut 2005, 11:39:11 CET

On Mon, 14 Feb 2005, Adam Gapiński wrote:

> Osóbka znana jako Paweł S, wystukała:

Nie o to - to ustawienie nie ma znaczenia :)

> Chodziło chyba o okienko ostrzeżenia o zapisie do "obcego" formatu, którego
> zdaje się nie da wyłączyć. W 1.1.3 można zaklikać "Do not show..."

Dokładnie. W dodatku automatycznie zawsze było ustawione na takiej pozycji
że pacnięcie w enter zapisywało np. plik dupa.doc będący plikiem *.sxw.
Czyli totalna porażka. Całe szczęście że w 1.1.3 można wreszcie wyłączyć to
cholerne pytanie :)

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua w ceti.pl GG:3828944
(c) Tomasz Olbratowski 2004