problem z prawami usera w pld

Maciej 'mco' Świętochowski mco w mco.hdtv.pl
Wto, 15 Lut 2005, 14:23:33 CET

marksz-o2pl wrote:
> Witam
> Jestem poczatkujuacym uzytkownikiem linuksa PLD. Mam problem z konfiguracja
> pld ac 2.0. jadro 2.6.8. Po standardowej instalacji z plyt cd dodalem
> uzytkownikow ale zaden user nie moze wykonac polecenia su (komunikat
> zwrotny - "password incorect"); polecen zwiazanych z wylaczeniem maszyny:
> halt, shutdown, poweroff i nawet reboot tez nie moze wykonac. User moze
> tylko sie wylogowac poleceniem exit i potem musze zalogowac sie jako root i
> wykonac shutdown (lub podobne).
To ja po raz siódmy odpowiem to samo, bo jak widać to jest obecnie
'trendii' ;-)

Dodaj użytkownika do grupy wheel i będzie mógł robić su.

BP, NMSP, Pozdrawiam,

--
Maciej 'mco' Świętochowski
[ mco ][ http://mco.hdtv.pl ][ mco w mco.hdtv.pl ]