Postfix + mysql + stary virtual

Jacek Rzęsista jasio w jcentrum.net
Wto, 15 Lut 2005, 23:14:10 CET

Dnia wtorek, 15 lutego 2005 21:17, Wojciech Polak napisał:
> Witam
>      Mam postfixsa z ac, od dwóch lat serwer pracował na ra nie dawno
> zrobiłem migracje na ac i chciałem zrobić postfixsa + mysql, ale mam
> problem, posiadam ponad 200 kont w starym systemie czyli konta systemowe +
> aliasy virtuale kilka domen itd. Czy jest szansa połaczenia tych dwóch
> systemów czy raczej nie. Bo jak skonfiguruje mysql to szuka userow w bazie
> a nie w plikach.
Z tego co ja się orientuję - nie da się. Albo rybki, albo akwarium ....

>  Jeżeli to jest nie możliwe to może ktoś zna sposób by uczynić aby login
> konta nie był login w domena.pl w postfixsie z mysql tylko sam login jak
> dotychczas tak będe mógł przepisać wszystkich userów do mysql bez krzyku.
Nie jest to możliwe. Jak sobie wyobrażasz wtedy login do konta
biuro w domena_1.pl i do konta biuro w domena_2.pl ? :) Albo masz pełną
wirtualizację i loginy w takiej postaci, albo robisz konto do logowania
biuro_1 i biuro_2 a starą metodą (canonical + virutal) załatwiasz resztę ....
--
Jacek Rzęsista
GG 61213