Łącza internetowe i sieci lokalne.

Tomasz Witek tiwek w manta.univ.gda.pl
Śro, 16 Lut 2005, 10:07:20 CET

Dnia 16-02-2005, śro o godzinie 00:00 +0100, Jakub Piotr Cłapa
napisał(a):
> Ile w praktyce użytkowników można podłączyć do asymetrycznego łącza
> 2Mbit/512kbps (albo 1024Mbit/256kbps)? Czy ktoś, kto ma w tym jakieś
> doświadczenie mógłby powiedzieć, jak to wygląda?

Dwie.
Jedna do sicagania torrentem i dc a druga do narzekania ze lacze nie
dziala.

Podaj informacje ?

Ja mam na laczu 2Mbit/256kbps 120 osob, ale oni tylko www przez squida i
poczte uzywaja. Reszta wycieta.
Jesli chdzi o osiedlowke to tez zalerzy kogo tam masz, ale 20 no moze 30
osob na tym 512 mozna upchnac.

TiweK