[AC-PPC] PLD i MacOS w jednym stali domu

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Śro, 16 Lut 2005, 13:16:58 CET

Dnia środa, 16 lutego 2005 13:01, The Undefined napisał:
[...]
> hm.. nie za szybkie procki dyskwalifikuja to niestety jako builder...
Postawię sobie na tym coś. Będzie robić za zabawkę. Chyba, że wymienię na to
mój serwerek (P1, bez MMX, 200MHz, 64MB RAM). Tylko mi trochę szkoda :-/

[...]
> prawde mowiac - ja wysiadlem.
> quik "za moich czasow" nie obslugiwal wogole initrd (quik to praktycznie
> przerobione silo, i wlasnie.. z wycieta obsluga korzystania z initrd).
> Dlatego tez skompilowalem sobie wlasne jajko(u speediego za piecem ;)
Niestety, nie mam nikogo pod ręką kto mógłby mi pomóc. Jakoś muszę sobie sam
poradzić.

[...]
> sproboj na 2.4.18 sobie skompilowac wlasne jajeczko - moze to bedzie
> rozwiazaniem?
Właśnie się znów instaluje Debian, tym razem na mniejszej partycji. Potem
będę musiał jakoś zwalczyć, żeby kernel 2.4.18 przy starcie odpalał
grafikę, bo ten dystrybucyjny odmawia - odpalać się odpala ale tylko z
czarnym ekranem, można się jedyni po sieci dostać. Pomoże pewnie jakieś
vga=300 czy coś w tym stylu. A potem spróbuję zwalczyć tego chroot-a. Jak
mam się i tak bootować BootX-em, to initrd będzie używalny. A jak nie uda
się tak po prostu, to zbuduję kernel w debianie i z niego postaram się
wystartować. Trochę zabawy mnie czeka.

> A zreszta - tutaj ktos "madrzejszy" by sie musial wypowiedziec.
> osobiscie z bootx-a wogole nie korzystalem.
Czekam. Może ktoś dopomoże :-D

> quik to zmodyfikowane silo, wiec pewnie stad..
> a zreszta - moze obsluguje ale po serialu na przyklad.. nie wiem.
> Jak szukalem informacji to nie dziala, bo... klawiatura/myszka sa
> inicjalizowane dopiero albo przez loader macosa, albo tez przez jadro
> linuksa i w momencie kiedy uruchamia sie quik po prostu nie sa
> dostepne...
Możliwe. Tylko Apple ma niestandardowe złącze portu szeregowego, przez co
nic nie zrobię. A tak mógłbym podpiąć np. stojące obok Atari Mega2 ST :-D
--
Łukasz Maśko                                          ICQ: 146553537    _o)
Lukasz.Masko(at)ipipan.waw.pl                          GG:   2441498    /\\