Postfix + mysql + stary virtual

Adam Zaleski netlest w dione.ids.pl
Śro, 16 Lut 2005, 15:03:54 CET

> A co w przypadku, gdy w dwoch roznych domenach masz konto o tej samej
> nazwie?
> Kiszka.

Nie bardzo rozumiem. Login to unikalny klucz w bazie.
Nie moze sie powtarzać. Konto pocztowe o tym samym
loginie uzyskuje poprzez tworzenie aliasów.

> Mozna ustawic domyslna domene. W ten sposob login skladajacy sie jedynie
> z nazwy konta bedzie dotyczyl konta w domenie domyslnej. To jednak
> dziala tylko dla jednej domeny (logiczne).

No dokładnie. Ja obsługuje tylko jedna domene.
Potem dodaje aliasy user w domenawirtualna.pl
user w domenaobslugiwana.pl. Proste i funkcjonalne.

Oczywiscie domenawirtualna.pl musi znajdować
sie w tabeli z domenami wirtualnymi..