PLD nie chce wystartowac

Adam Skowroński tytus w oldfield.org.pl
Śro, 16 Lut 2005, 21:44:14 CET

02/16/2005 09:16 PM, Paweł Nawrocki wrotek:
> W Twoim liście datowanym 16 lutego 2005 (20:31:03) można przeczytać:

> [root w nnd:/]#hostname onet.pl
> Segmentation fault
> [root w nnd:/]#date
> Segmentation fault
> [root w nnd:/]#mkdir /test
> Segmentation fault
> [root w nnd:/etc]#chacl
> Segmentation fault

Może to nic nie pomoże, ale ja podobne efekty (wprawdzie linux się
uruchamiał, ale potem aplikacje nie za bardzo chodziły i wywalały
segfaulta) miałem, jak mi pamięci nie wyrabiały. Tzn. pomagało
zmniejszenie prędkości szyny (ze 133 do 100MHz) a potem oczywiście
wymiana pamięci na lepsze.
Wiem, że Twoje pudełko działało przez pół roku, ale skoro już chwytasz
się brzytwy....

Adam Skowroński

--
Adam Skowroński                  * Nie żebym coś sugerował, ale jeżeli w
tytus w oldfield.org.pl            *nazwisku Beckham zmienimy drugą literę