PLD nie chce wystartowac

Paweł Nawrocki enpe w o2.pl
Śro, 16 Lut 2005, 23:09:09 CET

W Twoim liście datowanym 16 lutego 2005 (22:54:25) można przeczytać:

PW> Jak ci się chce to się jeszcze możesz spróbować gdb pobawić, powinien pokazać
PW> na której bibliotece wykrzacza się probram.

gdb (cokolwiek to jest) zainstalowalo sie bez bledow

PW> Nie pamiętam jak robiłeś weryfikację pakietów, czy z pld, czy z tego drugiego
PW> linuksa. Jeśli z pld to ewentualnie spróbuj zrobić z tego drugiego rpm -Va
PW> --root cośtam, bo być może narzędzia na pld są tak zjechane że właściwie to
PW> same nie wiedzą co robią.

weryfikacje pakietow robilem po chroot /mnt/hda4
na dzialacym linuksie nie mam rpma  bo to Slackware.

PW> Spróbuj też wygrzebać na siłę z paczki rpm coreutils pliki które segfaultują,
PW> skopiować je na swoje miejsca i wtedy spróbować uruchomić.

wlasnie sciagnalem calego coreutlis-x.x.rpm   i najpierw usunego starego
z  z --force --nodeps --nofollow, a pozniej czystym rpm-em zainstaluje nowa paczke