screen

Roman Kolasiewicz rkolasiewicz w excellent.com.pl
Czw, 17 Lut 2005, 08:11:39 CET

On Wednesday 16 of February 2005 23:09, pszemaz WP wrote:

> Nikt nie jest w stanie mi pomoc aby podczas startu systemu uruchomil
> sie screen z poziomu zwyklego uzytkownika?
> Probowalem tak jak znalazlem w google, j/w, i cos nie bardzo..
Ja stosuje do tego crona, i skrypt:

<--->
#!/bin/bash

wynik=`ps aux | grep mprime | grep -v grep | wc -l`

if [ $wynik -eq 0 ]
then
   cd /DANE/Programy/Prime95/
   screen -m -d ./mprime -d
fi
<--->

Skrypt wykonuje sie co 10 minut i sprawdza czy odpalony jest proces
mprime, jak nie - to odpala screena z tym wlasnie procesem.