vfmg i menu w ojczystym jezyku

Maciej 'mco' Świętochowski mco w mco.hdtv.pl
Czw, 17 Lut 2005, 22:50:26 CET

Witam :)

Do aktualizowania menu dla xfce4 używam vfmg (tak, jak mi kiedyś
zasugerowano). Zainstalowałem także pakiet vfmg-cron, aby nie martwić
się o aktualizowanie menu samodzielnie. Jest tylko taki problem, że menu
generuje się w języku angielskim. Jeśli ręcznie uruchomię z roota lub
przez sudo /etc/rc.d/init.d/vfmg restart, to generuje się po polsku.
Czemu z automatu nie chce ruszyć zgodnie z ustawieniami locales?

Pozdrawiam,

--
Maciej 'mco' Świętochowski
[ mco ][ http://mco.hdtv.pl ][ mco w mco.hdtv.pl ]