Bootowanie PLD na PowerMacu 9500/180MP

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Sob, 19 Lut 2005, 16:40:42 CET

Dnia sobota, 19 lutego 2005 12:24, Krystian T napisał:
[...]
> Ja też bym prosił o rozwinięci tematu PLD na mac'a, bo może się skuszę
> na http://www.apple.com.pl/products/macmini/ ładnie wygląda :)

Mogę opisać, ale chyba nie ma sensu. Ja to robiłem na "oldworldowym"
PowerMac-u 9500/180MP. W przypadku nowych maczków nie ma potrzeby aż tak
rzeźbić. A działałem na podstawie opisu znalezionego tutaj:
http://apple.fh-pforzheim.de/Linux/files/README.Boot_Linux.html

Jedynym zgrzytem jest teraz zmiana bootowanego systemu - niestety nie da się
tak po prostu wybrać sobie MacOS-a czy Linuksa. Mogę za to wybierać różne
kernele. Chwilowo mam zamiar skompilować sobie własny kernel na podstawie
PLD-owego 2.6.8, ponieważ miBoot nie chce poprawnie załadować initrd i
widzę standardowy komunikat o niemożności znalezienia katalogu root.
--
Łukasz Maśko                                          ICQ: 146553537    _o)
Lukasz.Masko(at)ipipan.waw.pl                          GG:   2441498    /\\