problem z X11 lub gdm

Michal Abramowicz ab_1 w abram.eu.org
Pon, 21 Lut 2005, 16:12:33 CET

On Mon, Feb 21, 2005 at 03:51:08PM +0100, Robert 'dzeus' Graużenis wrote:
> X11 z ltsp-4.1
Dobra, ja mam server z X11, terminale pld ra 1.1. XFree dysk/cdrom/zip
terminale z X11 niestety jakos poprawnie nie chciały działać, ato
odłanczanie sie od xfs'a albo zdychanie i brak mozliwosci podłączenia
się ponownie do gdm.

Dla ułatwienia dodam:
1. sprawdz na normalnym terminalu z dyskiem instalację
normalną, pld + x11 + x11-driver-costam, X -query hostname
2. Z XFree z pld ra.
3. te samo pudło z lstp.

Wtedy dowiesz się więcej, co pada.
A i czy na taki "odłączony" terminal masz możliwość sprawdzenia
co się tam dzieje ?, tzn sprawdzić czy działa sieciówka,
czy pamięć wyszła, a może wiszą na sztywno ...

abram.

ps: mi na terminalach bezdyskowych, ale takiej specjalnej produkcji
na flash disku 8mb, po przejsciu na serwerze na PLD AC, też się
działy jajca, podejrzewałem sprzet, ale instalacja na hdd + swap
działała bardzo długo i bezboleśnie, podpięcie spowrotem flash'a
to pady po min 4 razy dziennie. na tych samych pudłach terminal
z swap'em na zip' drajwie znów działa bezboleśnie.

--
Z punktu widzenia Rewolucji Światowej ludzie zasadniczo
dzielą się na dwie kategorie: na tych, którym trzeba