Nieco inny problem z X-ami

Michal Abramowicz ab_1 w abram.eu.org
Wto, 22 Lut 2005, 14:03:21 CET

On Tue, Feb 22, 2005 at 01:49:52PM +0100, CZ w rek wrote:
> Witaj Grupo!!!,
>
> Mam następujący problem.
> Chciałem uruchomić X'y więc w /etc/sysconfig/desktop wpisałem jako
> domyślny manager DEFAULTWM=blackbox.
> Niestety otrzymuję komunikat następujący:
> Could not init font path element /usr/X11R6/lib/X11/fonts/local/, removing from list!
>
> Jak mogę mu pomóc??
>
> Wielkie dzięki za każdą sugestię.

Sprawdzić co masz w /etc/X11/xorg.conf za scieżki do fontów.
Jesli są wadliwe to naprawić: instalując odpowiednie fonty
lub wywalić z konfiga.

A ten komunikat dotycz Xservera a nie "domyślny manager
DEFAULTWM=blackbox." tak apropo.

abram

--
Z punktu widzenia Rewolucji Światowej ludzie zasadniczo
dzielą się na dwie kategorie: na tych, którym trzeba