Coś a'la Active Desktop

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Wto, 22 Lut 2005, 15:39:58 CET

Czy jest w PLD coś do KDE działające a'la Active Desktop z Windows? Chodzi o
to, żeby w _prosty_ sposób można było sobie na pulpicie umieścić coś
zachowującego się jak prosta strona HTML (w tym przypadku konkretnie chodzi
o odwołanie do obrazka z sieci, który się zmienia raz na dzień).
Sprawdziłem superkarambę, ale to jest armata, dodatkowo nie dość, że za
bardzo skomplikowana, to jeszcze nie chciała mi do końca poprawnie działać
(w sumie zadziałały tylko tematy LiquidWeatherPlus, tuxbar i TubeClock). A
potrzeba mi to dla zwykłego usera, dodatkowo dość zielonego i
niedysponującego nadmiarem wolnego czasu (chociaż niezamkniętego na nową
wiedzę). Jest może coś prostszego?
--
Łukasz Maśko                                          ICQ: 146553537    _o)
Lukasz.Masko(at)ipipan.waw.pl                          GG:   2441498    /\\