mozilla-firefox-1.0-2

Przemek Iskra sparky w sparky.homelinux.org
Śro, 23 Lut 2005, 00:01:39 CET

On Tue, Feb 22, 2005 at 08:40:07PM +0100, Maciej 'mco' Świętochowski wrote:
> Witam.
>
> Firefox 1.0-2 z ready nie działa. Przy uruchamianiu wyskakuje okienko z
> tytułem Gecko i czerwonym napisem na środku, na żółtym tle. Treść:
> 		accesskey="&allowPopup.accesskey;"
> ---------------------------^
>
> Budowałem tę wersję z cvs i ten sam błąd. Czy ktoś mozę
> potwierdzić/zaprzeczyć?
> Co ciekawsze, powrót do 1.0-1 spowodował, że na dole, pod paskiem stanu,
> pojawiło się:
> 		keycode="&openHelp.commandkey;"/>

> [...]
może spróbuj wykasować/przenieść gdzie nie znajdzie wszystkie konfigi
mozilli ?

--
 ____  Sparky{PI] -- Przemyslaw _  ___  _  _  ..Mail,MSN  LANG...Pl..Ca..Es..En
/____) ___  ___  _ _ || Iskra  |  | _ \| |  | : WWW.......ca.docs.pld-linux.org