mozilla-firefox-1.0-2

Maciej 'mco' Świętochowski mco w mco.hdtv.pl
Śro, 23 Lut 2005, 03:26:41 CET

Maciej 'mco' Świętochowski wrote:
> Witam.
>
> Firefox 1.0-2 z ready nie działa. Przy uruchamianiu wyskakuje okienko z
> tytułem Gecko i czerwonym napisem na środku, na żółtym tle. Treść:
>         accesskey="&allowPopup.accesskey;"
> ---------------------------^
>
> Budowałem tę wersję z cvs i ten sam błąd. Czy ktoś mozę
> potwierdzić/zaprzeczyć?
> Co ciekawsze, powrót do 1.0-1 spowodował, że na dole, pod paskiem stanu,
> pojawiło się:
>         keycode="&openHelp.commandkey;"/>

Problem rozwiązany. Spowodowany był przez zainstalowane
mozilla-firefox-lang-pl-0.9-cośtam. Odinstalowałem i jak ręką (poldkiem)
odjął. Gra i buczy :)

Maciej 'mco' Świętochowski
[ mco ][ http://mco.hdtv.pl ][ mco w mco.hdtv.pl ]
[ RLU#288919 ] [ Myśl przewodnia na chwilę obecną: ]
[ Nigdy nie nurkuj w mętnej wodzie ]