PLD

Adam Skowroński tytus w oldfield.org.pl
Śro, 23 Lut 2005, 20:43:38 CET

02/23/2005 08:40 AM, Marek Ciesielski wrotek:

> Dostępu nie mamy, ale kopie zapasową i katalogi użytkowników tak :).
> Oczywiście nikomu nie będzie się pewnie chciało konwertować tego co mamy
> do nowej witryny - ale to już inna sprawa...

A może by wystawić gdzieś te backupy. Wtedy sami zainteresowani (autorzy
  artykułów) mogliby je jeszcze raz umieścić na nowej stronie (jesli
jest taka możliwość - nie wiem, bo jeszcze nie stworzylem sobie uzytkownika)

Adam

--
Adam Skowroński                  * There are only 10 types of people
tytus w oldfield.org.pl            * in the world: