vtk???

Tomasz Woźniak ctr w post.pl
Czw, 24 Lut 2005, 13:44:39 CET

Witam.

Użytkownik Adam Gołębiowski napisał:
> Napisz jakiś tekst i potraktuj go tym pakietem.

Domyslilem sie po tym jak doszlo do mnie, ze Tomek mial dysortografie.
Swoja droga jest on pierwszym znanym mi dysortografem-informatykiem.
Takie polaczenie jest dla mnie rownie oczywiste jak malarz-daltonista.

Pytanie- jest pakiet co poprawia tekst angielski na tekst Ali-G-English?
Poszukam :D

A moze cos o byłym prezydencie Leszku.... też piękna polszczyzna by
wyszła. Nie wspomne o konwerterze z wspolczesnej polszczyzny na
staropolszczyzne.

Uprzedzajac ewentualne standardowe odpowiedzi programistow i
pakieciarzy- nie umiem i nie zamierzam tego zrobic, nie zamierzam tez
nikogo do tego naklaniac- ot tak sam dla sportu pisalem.

TomLee