cache dowolnej aplikacji

Tomasz Grobelny grotk w poczta.onet.pl
Pią, 25 Lut 2005, 23:48:18 CET

On Friday 25 of February 2005 20:05, Tomasz Narloch wrote:
> Mam takie pytanko ...
> Chcialbym aby program *konsole* z kde bylo jakos predzej wczytywanie
> przy starcie systemu do pamieci
>  i szybciej sie dzieki temu uruchamialo.
> Cos takiego jest dla konquerora.
Zasadniczo dopóki RAM nie jest potrzebny powinien być wykorzystany na bufory.

> Mam 512 MB ramu.
> Wkurza mnie ze za ktoryms razem wlaczam konsole a ona uruchamia sie
> (czytajac z znowu z dysku) z 2-4 sekundy,
A jaki procesor? U mnie na Athlonie 1,5Ghz chodzi ładnie tj. włącza się w ok.
0,5 s.

> a mam takie przyzwyczajenia ze zawsze lubie wylaczac konsole jak cos
> skoncze.
> Jesli macie jakies pomysly, poradzcie

Ostatecznie można bawić sie dcopem, zawsze mieć w pogotowiu konsolkę i
pokazywać ją w razie potrzeby przez "dcop konsole-<pid> konsole-mainwindow#1
setHidden 0". Ale żeby to działało jak należy to chyba musiałbyś sie chwilę
pobawić.

Tomek