wine i LotusNotes

kuba staskiewicz kuba w best.net.pl
Sob, 26 Lut 2005, 02:49:00 CET

On Thu, Feb 24, 2005 at 06:19:43PM +0100, CZ w rek wrote:
> Witaj Grupo!!!,
>
> Ostatnio stwierdziłem, że czas już zacząć używać Linuxa więc zacząłem
> przenosić poszczególne programy z windy na pingwinka.
> Zainstalowałem poldkiem wine - tak aby było szybciej ;)
> Przekowpiowałem pliki z LN i odpaliłem program.
> Wszystko wystartowało, pocztę odbieram i wysyłam. Schody zaczynają się
> w chwili jak chcę otworzyć inną bazę niż ta do której mam
> skonfiguurowane połączenie bezpośrenio - poprzez passthru server.
> Oczywiście program kończy działanie i dostają taki oto log.

Moze to Ci pomoze:

http://vowe.net/archives/004104.html

Mam Notesa 6.5.3 wg powyzszej instrukcji odpalonego, ale tez nie wszystko
dziala (i chyba juz nie bedzie do czasu az IBM obiecywanego od paru lat
klienta dla Linuxa nie wyrzezbi). W kazdym razie otwieram inne bazy
niz poczte i kalendarz. Schodu pojawiaja sie przy tworzeniu nowych
dokumentow w bazie - nie dostaja one identyfikatora i blokuje to tworzenie
dokumentow innym uzytkownikom.

--
kub@ s.